Wurmkogel

Publiziert von TEO , 24. August 2013 um 22:49.

Region: Welt » Österreich » Zentrale Ostalpen » Ötztaler Alpen
Tour Datum: 6 August 2013
Zufahrt zum Ausgangspunkt:HOCHGURGL
Zufahrt zum Ankunftspunkt:HOCHGURGL
Unterkunftmöglichkeiten:SOLDEN

Am ajuns in doua randuri in Hochgurgl,de fiecare data m-a tentat trecera in Italia ,prin Pasul  Rombo , nu reusisem,dar in aceasta vara in data de 6 august am reusit sa o fac.
Am dormit la o pensiune linistita din Solden,am plecat imediat dupe micul dejun ,ajuns in Hochgurhl,dupa un urcus destul de greu pentru motorul meu de 1,2 ,am hotarat sa las masina sa se odihnesca putin ,sa admir imprejurimile,cand am constata ca functioneaza ub telescaun care urca sus in munte.
Nu eram documentat  unde putea ajunge,dar pretul accesibil ,m-a facut sa urc ,visand ca de acolo de sus voi putea obserba ghetarul unde a fost gasit Otzi.
Am admirat maretia Otzaler Alpen ,iar acolo sus la Wurmkogel,peisajul este superb.
Nu am vazut partea italiana ,de acolo iesind  norii.
Calatoria a fost placuta,peisajele superbe iar vremea a tinut cu mine.