Klein Matterhorn

Publiziert von TEO , 11. September 2010 um 22:19.

Region: Welt » Schweiz » Wallis » Oberwallis
Tour Datum: 3 September 2010
Schneeshuhtouren Schwierigkeit: WT2 - Schneeschuhwanderung
Zeitbedarf: 2 Tage 10:00
Zufahrt zum Ausgangspunkt:Zermat
Zufahrt zum Ankunftspunkt:Klein Matterhorn

Poate parea o nebunie sa cobori din Jungfrau,sa te urci in masina pe directia Iterlaken,Meirigen,Grimselpass,Gletsch,Brig,Visp,Tasch si dupa 300 km sa urci in trenul de Zermat pe la ora 18,sa traversezi pe jos orasul pana in partea opusa garii,sa vezi Matterhornul,cu gandul ca in ziua urmatoare este posibil sa ploua,dar eu am facut-o.
Nu treceti prin Zermat fara a va opri cateva minute macar in cimitirul din spatele bisercii sa aduceti un mic omagiu celor care si-au sacrificat viata,multi foarte tineri,pentru a savura din frumusetile acestor munti.
Dumnezeu a tinut cu mine,pacatosul si mi-a oferit si cea de-a doua zi o vreme minunata.
Sunt grabit,nu mau fac alta descriere in speranta ca imaginile vor spune totul..
Doresc din suflet sa fiti cat mai multi care sa reusiti sa calcati pe urmele mele !