Putna_Manastirea Putna_Vicovu de Sus_Valea Brodinei

Publiziert von gabiavram , 19. Januar 2013 um 10:12.

Region: Welt » Romania » Carpati » Obcinele Bucovinei
Tour Datum: 7 September 2012
Schneeshuhtouren Schwierigkeit: WT1 - Leichte Schneeschuhwanderung
Mountainbike Schwierigkeit: L - Leicht fahrbar
Geo-Tags: RO
Strecke:Putna_Vicovu de Sus_Straja_Brodina_Brodina de Jos_Ehreste_Brodina de Sus
Zufahrt zum Ausgangspunkt:Plecare: Putna (România) GPS-coordinados: Latitudine: 47o87"00 Longitudine: 25o61"06
Zufahrt zum Ankunftspunkt:Sosire: Brodina de Jos (România) GPS-coordinados: Latitudine: 47o81"48 Longitudine: 25o61"38
Unterkunftmöglichkeiten:Statiunea Putna cu foarte multe pensiuni: Cerbul,Musatinii,AGA si altele Cabana Poiana Putna

Localitatea turistica Putna este plina de pensiuni, aici cel mai important obiectiv este manastirea Putna.Eu am stat in conditii excelente la pensiunea Cerbul***. Traseul pe care il descriu se face doar cu masina sau bicicleta pentru ca este lung de cca 60 km ,dar deosebit de pitoresc.Se pleaca din Putna  prin localitatile Bivolarie,Vicovu de Sus,Straja,Brodina - moment in care se paraseste DJ209G si se intra la stanga pe DJ176 , drum forestier pana la Brodina de Sus. Se pot admira cateva biserici cu specific zonal din Vicovu de Sus si Straja (de exemplu - biserica Iaura din Vicovu de Sus) , precum si relieful deosebit , avand raul Suceava la stanga si dealurile care delimiteaza hotarul cu Ucraina in partea dreapta.Odata cu intrarea pe valea Brodinei, peisajul devine incantator casele sunt modeste dar frumos intretinute, fiind asezate pana spre varful dealurilor ce se desfasoara da-a lungul vaii.Am mers pana la intrarea in Brodina de Sus in zona lacului de captare Ehreste, dar drumul forestier continua si se poate intra ulterior pe DJ175.