MUNTII FAGARAS -ziua I -30 aug 2008

Publiziert von TEO , 31. August 2008 um 22:00.

Region: Welt » Romania
Tour Datum:30 August 2008
Abstieg: 2044 m

Plecare din Nehoiu cu masina la orele 5,dimineata pe traseul Nehoiu-Brasov-Codlea-Fagaras-Transfagarasan-Balea Lac-raul Capra,langa cabana Capra.
Inca de la inceputul urcusului pe Transfagarasan,ceatza si o ploaie marunta,ne-a stricat toata ziua,fiind nevoiti sa
trecem pe versantul sudic,pentru a gasi un loc mai adapostit pentru a intinde corturile pentru noapte.
Am incercat o noua tentativa de urcus de la Balea Lac,crezand ca si a doua zi va fi la fel de urat.
Singura distrectie era Tiroliada,unde l-am incercat pe cel mai mic dintre noi ca-l aruncam pe cablu.
Cu tipatul inevitabil totul a fost OK.  Acolo am intalnit niste tineri minunatzi cu o initiativa laudabila,asemenea instalatie cu cablu se poate face si in alte locuri.
Regret ca nu am adresa lor,in speranta ca vor da de aceasta pagina ,rog sa ma contacteze pe adresa de imail  teodor.cardei@yahoo.com,pentru a extinde distractia.