Circuitul Galbenei (Yellow Canyon_Live Fire Glacier_Bortig Glacier_Glade flowers_Yellow Stones)

Publiziert von gabiavram , 10. Dezember 2012 um 18:52.

Region: Welt » Romania » Carpati » Muntii Apuseni
Tour Datum:18 Juni 2012
Mountainbike Schwierigkeit: SS - Fahrtechnisch sehr schwere Tour
Geo-Tags: RO
Zeitbedarf: 1 Tage 10:00
Zufahrt zum Ausgangspunkt:Cabana Cetatile Ponorului sau Poiana Glavoi(la Grajduri) sau de la zona Padis , dar se mai adauga 1h in plus
Zufahrt zum Ankunftspunkt:Cabana Cetatile Ponorului sau Poiana Glavoi(la Grajduri) sau pana la zona Padis , dar se mai adauga 1:30 h in plus
Unterkunftmöglichkeiten:Cabana Cetatile Ponorului , zona de campare Glavoi

Plecarea de la Cabana Cetatile Ponorului, se urca pana la Avenul Bortig, apoi urmeaza o coborare pana la Izbucul Galbenei , se trece prin Cheile Galbenei sau se urca pana la Balcoanele aflate deasupra cheilor. Traseul continua urcand prin Poiana Florilor pana la Ghetarul Focul Viu, se mai poate urca printr-o mica deviere pana la Pietrele Galbenei apoi se coboara pana la poiana Glavoi. Este un traseu foarte lung si obositor nerecomandat celor fara antrenament si echipament adecvat(bocanci, apa, franghie , lanterna , pelerina de ploaie)

Here look my video with this route