Route Predeal_Cioplea - Polistoaca Valley - Clabucet - Garbova

Publiziert von gabiavram , 2. April 2009 um 14:46.

Region: Welt » Romania » Carpati » Prahova Valley
Tour Datum: 1 März 2009
Ski Schwierigkeit: WS+
Geo-Tags: RO
Zeitbedarf: 1 Tage 2:00
Strecke:Bucuresti-Predeal or Brasov-Predeal
Zufahrt zum Ausgangspunkt:Din Predeal se urca in zona Cioplea
Zufahrt zum Ankunftspunkt:De la cabana Garbova se poate face retur sau se ajunge in Azuga prin Clabucetul Taurului
Unterkunftmöglichkeiten:Hotel Belvedere 3*

Sus la Cioplea se ajunge cu masina, de la gara cu un taxi in max.10min sau pe jos in cca 45min. Traseul Cioplea-Clabucet se poate parcurge si cu ATV-ul. Se pleaca de la Cioplea pe traseul comun spre cabana Susai, dupa 10min se face dreapta pe langa vile si se coboara pe valea paraului Polistoaca prin padure.Se ajunge in zona Clabucet sosire dupa cca 30min. Urcam cu telescaunul cca 10-15min sus la Clabucet plecare. De aici se poate cobori pe partia de ski sau se continua drumul spre cabana Garbova in cca 45min-1ora.