camera's


Publiziert von Wandelwallis.nl, 12. Oktober 2010 um 16:58. Diese Seite wurde 398 mal angezeigt.

Welke foto & filmcamera gebruikt u ?



Kommentare (13)


Kommentar hinzufügen

Wandelwallis.nl hat gesagt:
Gesendet am 12. Oktober 2010 um 17:01
ik gebruik een Canon SX200IS


Ben benieuwt welke camera jullie gebruiken !

Groeten
Henkie_NL

Sander hat gesagt: RE:
Gesendet am 12. Oktober 2010 um 22:37
Die camera hebben wij laatst weer teruggestuurd nadat we die besteld hadden. :-)
Wij vonden de randen om de objecten op de foto's erg wazig en een heel stuk slechter dan onze oude Powershot A80. Binnenkort gaan we de SX210IS bekijken die beter schijnt te zijn.

Wandelwallis.nl hat gesagt: RE:
Gesendet am 13. Oktober 2010 um 09:20
Ik heb daar eigenlijk helemaal geen last van !
Hij werkt prima. natuurlijk is de SX210IS veel beter.

Als je echt een mooie "compact" camera wilt moet je de powershot g12 nemen die is heel mooi !

Sander hat gesagt: RE:
Gesendet am 13. Oktober 2010 um 09:36
Klopt, alleen wel een stukje duurder. :-)
De Canon SX210IS is 215 euro en de G12 meer dan het dubbele...

Wandelwallis.nl hat gesagt: RE:
Gesendet am 13. Oktober 2010 um 09:54
ja dat is waar maar dan heb je ook wat !
de canon SX130is is ook een mooie.

Succes met uitzoeken

ellen2 hat gesagt: G11
Gesendet am 18. Oktober 2010 um 19:05
Ik heb sinds een paar maanden de G11 en ik ben er zeer tevreden over. Hij is wel duurder, maar de beeldkwaliteit is er wel naar. En dat uitklapbare schermpje is ideaal voor macrofotografie, hoef je niet meer onder de paddestoel te gaan liggen.

Wandelwallis.nl hat gesagt: RE:G11
Gesendet am 24. Oktober 2010 um 15:54
ja idd met mijn SX200IS is dat nog een hele opgave.
gewoon een beetje gokken XD

petitNic hat gesagt: Spiegelreflex
Gesendet am 15. Oktober 2010 um 09:13
Ik heb een G10 (de oude versie van de G12 – iets te grote resolutie, maar mooie manuele functies en een optisch Zoeker). Maar deze lente ik heb mij een Pentax K-7 gekopt. Deze reflexcamera is mijn droomcamera: Vele leuke functies, erg stabiel maar niet te zwaar. Met een ondiepte camerazak kan ik zij opzij van mijn rugzak bevestigen.
Een reflexcamera is niet heel praktisch, maar het maakt meer plezier als een camera zonder spiegel.
(Ik hoop jullie verstaan mijn beginner-Nederlands...)

Wandelwallis.nl hat gesagt: RE:Spiegelreflex
Gesendet am 15. Oktober 2010 um 09:20
Ja dat is inderdaad een goeie !
Een familielid heeft deze ook ! Hebben een foto van de bergen ;) op foto behang gedaan.

Trouwens uw Nederlands is prima !
Bent u pas geëmigreerd in Nederland ?

Groeten;
Henkie_NL

petitNic hat gesagt: RE:Spiegelreflex
Gesendet am 15. Oktober 2010 um 13:45
Dank u! Ja, tot februari heb ik alleen de Wageningse berg om te klimmen - maar met veel betere snoepjes dan in Zwitserland :-)

Madrus hat gesagt: Panasonic Lumix DMC-FZ18
Gesendet am 22. Oktober 2010 um 06:47
Super camera met 18x zoom. Ik draag hem overal in de bergen (en daarbuiten :)) Destijds gekozen als beste uit de test voor beeldkwaliteit, o.a. in donkere omstandigheden. Ik draag hem op mijn borst in een klein tasje. Ik weet enkel niet hoe ik een foto van hier kan plakken.

Sander hat gesagt:
Gesendet am 25. Oktober 2010 um 21:18
En de SX210IS is ook weer terug naar de winkel...
Wij krijgen zelfs ons zoontje niet goed op de foto. Als het object ook maar ietsje beweegt is het gelijk een vage foto. Volgens de verkoper van de winkel een bekend probleem bij de huidige generatie digitale compactcamera's. Schijnt te komen door de lenzen, waardoor je bewegingen eerder op de foto ziet en deze dus vaag wordt.
Een spiegelreflex was de oplossing volgens hem, maar om nou een spiegelreflexcamera aan de heupband van mijn rugzak te hangen...veel te zwaar!

Wandelwallis.nl hat gesagt: RE:
Gesendet am 25. Oktober 2010 um 21:25
oke dit is echt heel raar :S
ik hou mijn camera helemaal niet stil, en heb toch nog mooie foto's
misschien is een g10/11/12 iets voor je ?????
trouwens als je nog een aantal nachtfoto's met mijn sx200 zijn heel mooi geworden !
succes met uitzoeken!!!
Groeten;
Henkie_NL


Kommentar hinzufügen»