Tour of Bucovina monasteries

Publiziert von gabiavram , 1. April 2009 um 18:00.

Region: Welt » Romania » Carpati » Obcinele Bucovinei
Tour Datum:26 März 2009
Mountainbike Schwierigkeit: ZS - Fahrtechnisch anspruchsvoll
Geo-Tags: RO
Zeitbedarf: 1 Tage 5:00
Strecke:Gura Humorului_Paltinoasa_Cacica_Solca_Radauti_Marginea_Putna_Marginea_Sucevita_Pasul Ciumarna_Vatra Moldovitei_Frumosu_Vama_Gura Humorului_Voronet_Gura Humorului_Manastirea Humorului
Zufahrt zum Ausgangspunkt:Gura Humorului town
Unterkunftmöglichkeiten:Pension Casa Lucia *** in Manastirea Humorului village

Traseul se face cu masina plecand din orasul Gura Humorului spre Suceava, dar de la Paltinoasa se intra pe drumul spre Cacica_Solca_Marginea (se deviaza sau nu la Radauti)_Vicovu de Jos_Putna. Aici se viziteaza manastirea Putna. Se pleaca inapoi spre Vicovu de Jos_Mraginea dupa care se alege drumul spre Sucevita.Se viziteaza manstirea Sucevita. Se continua drumul mai departe urcand spre pasul Ciumarna printr-o sosea marginita de brazi, apoi se coboara in Vatra Moldovitei si se viziteaza manastirea Moldovita. Se pleaca mai departe prin comunele Frumosu si Vama apoi se face stanga spre Gura Humorului. Imediat ce se intra in orasul Gura Humorului se face dreapta la indicator spre Voronet (4km).Se viziteaza Manastirea Voronet si se revine in Gura Humorului. In centru orasului se face dreapta la sens ciratoriu si se merge in comuna Manastirea Humorului unde este si manastirea Humorului si Pensiunea Lucia unde am stat. Pe traseu mai sunt si foarte multe biserici.