Hikr.org


Publiziert von Wandelwallis.nl, 31. Oktober 2010 um 16:08. Diese Seite wurde 351 mal angezeigt.

Wat vind u van hikr.org, en hoe bent u op deze site terecht gekomen ?
heeft u nog ideeën wat nog beter kan  ?

 



Kommentare (6)


Kommentar hinzufügen

Wandelwallis.nl hat gesagt: Geweldige site
Gesendet am 31. Oktober 2010 um 16:11
ik vind het een erg goede site. Kwam per toeval tegen op google.
ik denk dat er nog wel verbeterpunten zijn op gebied van het forum. bijvoorbeeld dat je een stelling kan maken & emoticons kan gebruiken.


Willem hat gesagt: Zoeken naar laatste commentaar
Gesendet am 2. November 2010 um 10:44
Net als Henkie_NL kwam ik de site regelmatig tegen bij zoekacties op Google, zo vaak dat ik op een gegeven moment de site grondiger ben gaan bekijken. Ik vind het ook een erg goede site, die erg behulpzaam is bij de voorbereiding van mijn tochten!

Ik heb wel een voorstel voor verbetering: zoals je in deze discussie kunt zien, heeft Gemse onlangs twee commentaren gepost, als antwoord op commentaren van anderen die al lang geleden gepost zijn. Je zult echter merken dat je er lang naar moet zoeken, omdat ze ergens midden in de discussie tussen de oude commentaren verstopt zijn. Misschien is het mogelijk om een functie toe te voegen, waarmee je snel het laatst toegevoegde commentaar kunt vinden in zo'n lange discussie, zodat je niet alle commentaren van boven naar beneden hoeft te lezen.

Wandelwallis.nl hat gesagt: RE:Zoeken naar laatste commentaar
Gesendet am 2. November 2010 um 13:42
ja dat is nog niet zo'n gek idee !
ik denk als iedereen zijn mening heeft neergezet om een mailtje te sturen naar de admin voor de verbeteringen !

ik weet niet of jullie dat een goed idee vinden ?
zeg het maar !

Groeten;
Henkie_NL

Willem hat gesagt: RE:Zoeken naar laatste commentaar
Gesendet am 2. November 2010 um 14:02
Ja het lijkt me een goed idee om een mailtje naar de admins te sturen, maar misschien kunnen we beter even wachten totdat er meer suggesties zijn...

Leuk 'zelfportret' heb je overigens als Benutzerbild!:P

Wandelwallis.nl hat gesagt: RE:Zoeken naar laatste commentaar
Gesendet am 2. November 2010 um 14:12
ja dat was ook mijn bedoeling.
Zo kunnen we hikr.org nog beter maken
mijn idee is trouwens dat je meningsvragen kan doen in het forum & emoticons.


Haha ja een echte berggeit XD.

Groeten;
Henkie_NL

Wandelwallis.nl hat gesagt: nog een idee
Gesendet am 2. November 2010 um 17:16
ik heb nog een idee,
dat een foto groter mag zijn dan 2MB ik heb er namelijk veel problemen mee.



Kommentar hinzufügen»