Klein Matterhorn video (jetzt auch für Deutschland !!!!!!!!)


Publiziert von Wandelwallis.nl, 26. Oktober 2010 um 21:43. Diese Seite wurde 543 mal angezeigt.

ik heb een filmpje gemaakt over de kleine matterhorn op youtube
ich habe ein film gemacht über dem kleine matterhorn auf youtube
[http://www.youtube.com/watch?v=5ydObqZJgJo]
Deutsche version: http://www.youtube.com/watch?v=OETzX0fi3Fo



Kommentare (6)


Kommentar hinzufügen

Sander hat gesagt:
Gesendet am 26. Oktober 2010 um 22:53
Mooi filmpje! En tja...dan is zo'n kabelbaan toch zo heel gek nog niet... :-)
Het doet even pijn om het toe te geven, maar vooruit... ;-)
Wat nog meer pijn doet zal de prijs wel zijn...

Willem hat gesagt: Zeer pijnlijk ja!
Gesendet am 27. Oktober 2010 um 00:10
90 Zwitserse Franken kost het op dit moment, dat is inderdaad een pijnlijk tarief!:).

Ik ben een keer naar boven gegaan om van daaruit met een gids de Breithorn te beklimmen, maar die beklimming vond ik eigenlijk ook te kort voor het geld dat je kwijt bent voor de kabelbaan. Als je zoveel geld uitgeeft, vind ik eigenlijk dat je daarvan een hele dag moet profiteren. En met profiteren bedoel ik niet dat je de hele tijd stil zit op een uitzichtplatform tussen de Japanners, maar dat je er een stevige dagtocht aan koppelt:).

Ik ben liever een of meerdere dagen in de omgeving van Berggasthaus Trift onderweg: landschappelijk (vind ik) veel mooier, geen skipistes en liften, veel minder mensen, en vanaf Höhbalmen (+ Schönbielhütte) en vooral vanaf de Mettelhorn een minstens zo mooi uitzicht! En het kost je niets, behalve als je ergens blijft overnachten.

Dit wandelgebied kan ik iedereen van harte aanbevelen! Alleen de wandeling door de Triftbachkloof tot aan Trift is al erg mooi! Even reclame maken voor mijn eigen bericht over deze omgeving:).

Wandelwallis.nl hat gesagt: RE:Zeer pijnlijk ja!
Gesendet am 27. Oktober 2010 um 16:48
Ja dat is wel waar.
Maar het is ook wel een hele bijzondere baan.
Ik snap niet dat je daar nog kan lopen. bij ons was het -8 en met heel veel wind dus de gevoels temperatuur zal iets van -30 ofzo zijn geweest.

Ik was pas geleden op moosalp en dan kan je echt goed zien waar de pistes van Grachen zijn. ik vind dat echt niet mooi. hadden ze wel een beetje anders kunnen maken.

o, ja je hebt toestemming om reclame te maken hoor ;)

Groeten;
Henkie_NL

Willem hat gesagt: RE:Zeer pijnlijk ja!
Gesendet am 27. Oktober 2010 um 17:01
>Ik snap niet dat je daar nog kan lopen. bij ons was het -8 en met heel veel wind dus de gevoels temperatuur zal iets van -30 ofzo zijn geweest.

Daarvoor bestaan twee oplossingen, een van beide gebruiken is vaak al voldoende (maar allebei gebruiken is het beste):
1. Een dag met mooi weer uitzoeken, zonder al te veel wind.
2. Heeeeel veel kleren aantrekken.

>Ik was pas geleden op moosalp en dan kan je echt goed zien waar de pistes van Grachen zijn. ik vind dat echt niet mooi. hadden ze wel een beetje anders kunnen maken.

Ja de piste van de Hannigalp is buiten het skiseizoen geen fraai gezicht. Wat heb je allemaal op de Moosalp gedaan? Komt het verslag (met filmpje uiteraard!) nog op Hikr?

>o, ja je hebt toestemming om reclame te maken hoor ;)

Gelukkig maar, ik wil geen ruzie met de admin van deze community:)

Wandelwallis.nl hat gesagt: RE:Zeer pijnlijk ja!
Gesendet am 27. Oktober 2010 um 20:16
ja, alleen het probleem was: de klein matterhorn was maar 1 dag open.
Ik had wel genoeg kleren aan, op mijn lijf was het niet koud. maar in mijn gezicht en handen.

Wij zijn richting de Augstbordhorn wezen lopen maar waren erg laat. omdat de weg via burchen gesloten was. dus zijn we uiteindelijk via stalden gegaan. Dus ik weet nog niet of ik hem op hikr zetten jullie mogen beslissen XD.

ik kom in eens op een idee voor het forum. Een topic maken voor wat verbetert kan worden op hikr.org en uiteindelijk mailen naar de admins.

Groeten;
Henkie_NL

Wandelwallis.nl hat gesagt: Deutsche version
Gesendet am 30. Oktober 2010 um 15:07
Jetzt auch für Deutschland


Kommentar hinzufügen»