Traseul Cabana Cetatile Ponorului - Catunul Casa de Piatra

Publiziert von gabiavram , 11. Dezember 2012 um 10:51.

Region: Welt » Romania » Carpati » Muntii Apuseni
Tour Datum:16 Juni 2012
Schneeshuhtouren Schwierigkeit: WT3 - Anspruchsvolle Schneeschuhwanderung
Mountainbike Schwierigkeit: ZS - Fahrtechnisch anspruchsvoll
Geo-Tags: RO
Zufahrt zum Ausgangspunkt:Cabana Cetatile Ponorului
Zufahrt zum Ankunftspunkt:Catunul Casa de Piatra

Traseul incepe de la cabana Cetatile Ponorului pe drum forestier si marcaj cruce rosie. Dupa circa 1h se abandoneaza drumul si se face dreapta peste deal cu urcus si coborare prin padure ajungand in cele din urma la micul catun Gardisoara. Trecem pe langa cele cateva case si grajduri si ajungem in vale pe drumul forestier care vine de la Padis si ajunge la catunul Casa de Piatra. Mergem de-a lungul paraului si ne oprim la pesterile Coiba Mica si Coiba Mare pe dreapta sau urcam pe stanga la ghetarul Vartop daca dai de ghid apoi se intra in catunul Casa de Piatra.

Here look my video with this route