Hallo


Publiziert von Wandelwallis.nl, 10. Oktober 2010 um 15:56. Diese Seite wurde 403 mal angezeigt.

Hallo ik heb dit forum gemaakt voor alle nederlanders op Hikr.org 
Veel plezier !



Kommentare (14)


Kommentar hinzufügen

Sander hat gesagt: Goed idee!
Gesendet am 10. Oktober 2010 um 16:14
Een leuk idee! Ik weet niet precies hoeveel Nederlanders er op hikr.org zitten, maar desnoods maken we veel reclame. :-) Wat dacht je van een berichtje op het forum van de NKBV?

Wandelwallis.nl hat gesagt: RE:Goed idee!
Gesendet am 10. Oktober 2010 um 16:27
ja wel goed idee alleen ik ben geen lid

Willem hat gesagt: RE:Goed idee!
Gesendet am 11. Oktober 2010 um 09:45
Ik ben ook aangemeld, maar ga nu snel de bergen in:). Tot binnenkort!

Sander hat gesagt: RE:Goed idee!
Gesendet am 11. Oktober 2010 um 11:00
Wat heb jij voor wereldbaan dat je de bergen in kan gaan? Of heb je nog vakantie? Pfff...ik ben jaloers... Ik zit als ict'er weer heel de dag achter een pc te hangen....boooooooring. :-(

Wandelwallis.nl hat gesagt: RE:Goed idee!
Gesendet am 11. Oktober 2010 um 15:33
Leuk nu hebben we al 3 mensen !

Madrus hat gesagt: RE:Goed idee!
Gesendet am 16. Oktober 2010 um 17:35
Het is zeker een goed idee. Ik ben net via het forum van de NKBV hier terecht gekomen en ik heb me al ingeschreven. Het is natuurlijk leuk om alles in het Duits te lezen maar hier kunnen we de Nederlandse tochtomschrijvingen publiceren. Ik wens ons veel succes!

Sander hat gesagt: RE:Goed idee!
Gesendet am 16. Oktober 2010 um 18:18
Welkom hier! ;-)

Dit is ook een heeeeeeel stuk overzichtelijker dan het forum
van de NKBV...

Madrus hat gesagt: RE:Goed idee!
Gesendet am 16. Oktober 2010 um 21:47
Dank je. Voor mij is NKBV geen echte forum, meer een reclame voor de NKBV activiteiten. Zelf ken ik nog een bergwandelforum op Hyves en ik heb zelf nog een forum opgericht op LinkedIn (Mountaineering and Mountain Hiking). Maar ik zie weinig leven op beide forums. Ik hoop deze beter kansen heeft. Er is tenminste veel nuttige informatie die we kunnen gebruiken voor onze toekomstige tochten.

ellen2 hat gesagt: Goed idee!
Gesendet am 18. Oktober 2010 um 13:53
Ik vind dat de NKBV terecht ook forum mogelijkheden aan de leden aanbied. Daarmee geeft de NKBV aan de leden service die bij een vereniging hoort. Van mij mag de NKBV nog veel meer bieden, maar dat zal ik daar wel melden.
V.w.b. deze Hikr subsite: op zich goed idee. Er is natuurlijk wel overlap met andere goede forums, zoals bijvoorbeeld www.tweevoeter.net, het wandelforum van Wessel Zweers, dat zich echter niet alleen op trekkers en bergwandelaars richt, maar op alle wandelaars.

Sander hat gesagt: RE:Goed idee!
Gesendet am 18. Oktober 2010 um 19:41
Het is ook goed dat de NKBV forums aanbiedt, alleen laat de gebruiksvriendelijkheid ervan veel te wensen over.
Ik heb al 2x een mail naar hen gestuurd, waarvan 1 mail voor de vernieuwing van de huidige site, waarin ik aangaf dat het forum onoverzichtelijk is, je er niet makkelijk in rond navigeert, je moeilijk kan zien wanneer er iets nieuws gepost is e.d., maar heb helaas nooit antwoord gehad. Erg jammer aangezien de vereniging juist al enige tijd aangeeft dat er actief ingezet moet worden op een actief verenigingsleven en dat er meer leden bij betrokken moeten worden.
Als ze gewoon het php forum hadden gebruikt (is nog gratis ook), waren ze klaar geweest. Maar nee hoor, er moest blijkbaar persé opnieuw een erg onhandig forum gemaakt worden... :-S

Madrus hat gesagt: RE:Goed idee!
Gesendet am 18. Oktober 2010 um 19:51
Ik sluit me aan bij Sander. Ik was niet eens bewust van de NKBV forums omdat van hun groep bij LinkedIn ik enkel reclame- en bestuurberichten krijg via een update.

Sander hat gesagt: RE:Goed idee!
Gesendet am 18. Oktober 2010 um 21:31
De forums van de NKBV zijn bereikbaar via: http://summitclub.nkbv.nl
Het maffe is dat als je eenmaal ingelogd bent je van elk subforum weer opnieuw lid moet worden...
Geef mij Hikr maar! :-) Een zwaar verslaaaaavende site. :-)

Madrus hat gesagt: RE:Goed idee!
Gesendet am 18. Oktober 2010 um 21:55
Dank je Sander. Meteen me ingeschreven. Je weet maar nooit...

ellen2 hat gesagt: NKBV summitclub
Gesendet am 18. Oktober 2010 um 23:46
Ik ben het eens met de kritiek op de vormgeving van de NKBV forum subsite. Om die reden ben ik een aparte groep NKBV-site begonnen, in de hoop dat de vormgeving wordt verbeterd. Hoe meer mensen kritiek leveren op het NKBV forum, hoe beter.


Kommentar hinzufügen»