AUSTRIA-ITALIA-ELVETIA

Publiziert von TEO , 14. August 2008 um 02:48.

Region: Welt » Romania

A te hotara sa pleci cu Dacia Solentza pe un traseu de 4800 km,poate pare pentru unii o nebunie,pentru altii o aventura,sa traversezi Alpii Austrieci,sa parcurgi trecatorile din Dolomiti,apoi sa iei in piept marele Sant.Bernard,evitind comoditatea tunelului,ca apoi dupa un traseu mai usorin zona Martigny-Interlaken,sa traversezi cele mai inalte trasee elvetiene(Sustenpss 2249 m.-Oberalp pass 2044 m.-Jlierpass 2284 m.-).Am facut-o a treia oara si nu pot spune ca-mi ajunge.De fiecare data gasesti un colt pe care parca nu l-ai vazut.Masina m-a ajutat la drum,cinste celor care au constrit-o,pacat ca va dispare din Romania.!                    Daca va hotaratzi cumva sa incercati traseul,nu o faceti in august cand este sezon plin de concediu,riscati sa nu gasiti locuri in camping.
Nu o faceti in septebrie cind ziua este scurta,sfirsitul lui iunie,inceputul de iulie este cel mai indicat.
Si totul se rezuma la suma de 500 euro,dupa e ai iesit prin vama Nadlag cu un plin de benzina,cortul,lada frigorifica cu alimente,ceva apa minerala,ceva cola si la drum.......