Traseul Stana de Vale - Varful Poienii 1627m

Publiziert von gabiavram , 26. Januar 2013 um 17:02.

Region: Welt » Romania » Carpati » Muntii Apuseni
Tour Datum:24 Juni 2010
Schneeshuhtouren Schwierigkeit: WT3 - Anspruchsvolle Schneeschuhwanderung
Mountainbike Schwierigkeit: ZS - Fahrtechnisch anspruchsvoll
Geo-Tags: RO
Zufahrt zum Ausgangspunkt:Hotel Iadolina - Stana de Vale
Unterkunftmöglichkeiten:Hotel Iadolina***

Traseul face parte dintr-unul mai lung pe marcaj banda rosie care duce pana la cabana Padis.
Se pleaca de la hotel Iadolina pe drumul catre Izvorul Minunilor , dupa care se urmeaza marcajul banda rosie pe drum forestier care face usor dreapta. Se poate urca si cu masina doar pana la poienita unde se bifurca drumurile:stanga spre culmea Baia Popii iar dreapta coboara la vale spre cantonul silvic Ciripa si valea Draganului. Traseul banda rosie face insa brusc la dreapta cu 270 de grade si urca spre o stana pe care o depasim  si intram in padure usor stanga. Dupa un urcus anevoios se ajunge pe un platou , iar de aici cararea urca spre varful Poienii aflat la 1627m. De aici se deschide o panorama superba atat inainte spre saua Bohodei cat si spre Stana de Vale si saua Baia Popii de unde am urcat sau in parte opusa spre poiana Fantanele si depresiunea Beiusului.