New feature: comments easy navigation

Publiziert von Stani™, 21. April 2008 um 15:30. Diese Seite wurde 227 mal angezeigt.

Hi/Salut!

Comments play very important role on hikr. Often they are a source of useful information, complementary to the report or the photo.

To improve the navigation system of hikr we created two new pages: "My Comments" and "All Comments".

On the page "My Comments" you can see all comments related to you: comments that you wrote and comments that you receive (that includes all comments on your pages and all replies to your comments). This page is available from the top menu "My pages" or from user profile page.

All comments page lists all comments posted on hikr.org and allows for the advanced search in comments.

===

Les commentaires jouent un rôle très important sur hikr. Souvent c'est un source d'information utile  complementaire au rapport ou photo.

Pour améliorer la navigation dans l'océan de commentaires nous avons crée ces deux pages: "Mes commentaires" et "Tous les commentaires"

La page "Mes commentaires" liste tous les commentaires qui vous concernent: écris par vous ou adressés à vous (ceci inclus les commentaires postés sur vos pages et les réponses à vos commentaires). Cette page est accessible à partir du menu de haut "Mes pages" ou sur la page de profil d'utilisateur.

La page de tous les commentaires liste tous les commentaires de hikr. L'option de filtrage avancé est disponible.

a+
A+S

UPDATE: fixed bug with pages

Kommentare (3)

Kommentar hinzufügen

360 Pro hat gesagt: Cool
Gesendet am 26. April 2008 um 22:22
I like it! 360

360 Pro hat gesagt: prominent link somewhere
Gesendet am 26. April 2008 um 22:56
I think it would make sense to add a link to the All comments page somewhere prominent (maybe the homepage or in the last comment pages), otherwise non meta community members won't find out about it / find it / use it.
360

Delta Pro hat gesagt: tiptop
Gesendet am 28. April 2008 um 12:11
Schreibt doch in der deutschen Version: "Gesendet an ..."
Gruss und Merci!
Delta

Kommentar hinzufügen»